
Nacionalinis mėsos institutas (INAC) sudalyvavo Maisto produktų parodoje Čiboje (Japonija), kur Urugvajui pavyko sustiprinti savo pozicijas reiklioje ir augančioje Japonijos rinkoje. INAC rinkodaros vadovė Josefina Valenti pabrėžė, kad šalis savo produkciją pristatė 72 kvadratinių metrų plote, kur organizavo Urugvajaus mėsos degustacijas. Tai yra pagrindinė strategija, kuria siekiama didinti Urugvajaus produkcijos žinomumą konkurencingoje Japonijos rinkoje. Japonija – viena iš smarkiai išaugusių Urugvajaus eksporto rinkų, į kurią eksportuota net 10 tūkst. tonų mėsos – 26 proc. daugiau nei 2024 m. Tačiau pagrindinis iššūkis tebėra 38,5 proc. tarifas, kuris daro neigiamą poveikį Urugvajaus gaminių konkurencingumui pagrindinių konkurentų – Australijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų – atžvilgiu. Vertindama konkurenciją Japonijos rinkoje, J. Valenti teigė, kad Australija ir Jungtinės Amerikos Valstijos užima 80 proc. mėsos rinkos ir kiekviena iš jų taiko skirtingas strategijas. Jungtinės Amerikos Valstijos daugiausia dėmesio skiria grūdais šeriamai mėsai, o Australija tiesiogiai konkuruoja su Urugvajaus žole šeriamos mėsos produkcijos modeliu.
https://euromeatnews.com/Article-Uruguay-strengthens-its-strategy-in-the-Japanese-beef-market/8244