Mėsos instituto ir FMI-Maisto pramonės asociacijos paskelbtoje 18-oje metinėje ataskaitoje „Mėsos galia“ teigiama, kad amerikiečiai perka daugiau šviežios mėsos nei prieš COVID-19 pandemiją ir, pirkdami mėsą, stengiasi ją įvertinti kainos, paprastumo ir geresnių savybių požiūriu. Nepaisant per praėjusius metus išaugusių maisto produktų ir gėrimų kainų, vartotojai reikšmingai nepakeitė perkamos mėsos kiekio (palyginti su 2021 m., jis sumažėjo tik 2,5 proc.). Produkto kokybė bei išvaizda ir toliau išlieka svarbiausiais veiksniais, lemiančiais sprendimus pirkti mėsą, po jų seka kaina už svarą ir bendra pakuotės kaina. „Mėsa ir toliau tenkina amerikiečių šeimų poreikius, atsižvelgiant į įvairius prioritetus ir pageidavimus“, – teigia Mėsos instituto prezidentė ir generalinė direktorė Julie Anna Potts. „Pirkėjai pasitiki mėsos kokybe, skoniu ir verte, o mėsos sektorius imasi veiksmų, kad užtikrintų, jog dabartiniai pirkėjai galėtų jaustis užtikrinti ir dėl ateinančių kartų.

https://euromeatnews.com/Article-US%3A-Meat-purchases-rise-above-pre-pandemic-levels/6261

Dalintis
į viršų