COVID-19 sukelta sveikatos krizė turi įtakos kiaulių sektoriui tiek Prancūzijos, tiek tarptautinėje rinkose. Sektoriaus įmonės patiria didelius veiklos pokyčius savo operacijose. Kiaulių kainos krenta dėl mažesnės paklausos iš skerdyklų, paveiktų darbo jėgos trūkumo ir susidariusių problemų patekti į užsienio rinkas. Nepaisant didžiulės eksporto į trečiąsias šalis paklausos, šie nauji elementai kol kas riboja kiaulienos kainą. Kaip ir tai, kad namų ūkiai kaupia būtiniausius reikmenis, gyvūnų pašarų pramonė taip pat atkreipė dėmesį į prancūzų ūkininkų atsargų kaupimą. Nepaisant logistinių iššūkių, Prancūzijos pašarų pramonė pasiūlos trūkumo nejaučia.
Tuo metu, kai Europos pasiūla stabilizuojasi ir Azijos paklausa yra stipri, pagrindiniai kiaulienos rinkos kintamieji palaiko aukštas kainas, tačiau logistiniai sunkumai patekti į užsienio rinkas ir darbo jėgos trūkumas skerdyklose varžo paklausą.
Po ryškaus kainų padidėjimo sausio ir vasario mėnesiais, Europos kainos kovo mėnesį smarkiai krito, ypač Vokietijoje ir Nyderlanduose. Per pirmąją ir paskutinę kovo savaitę Vokietijos ir Nyderlandų kainos smuko atitinkamai 19 ir 15 centų / kg. Europos skerdyklos ir mėsos perdirbėjai stengiasi išlikti aktyvūs, tačiau organizuoti darbo įgulas tampa vis sunkiau. Pajutusios grėsmę dėl darbuotojų trūkumo ir judėjimo apribojimų, įmonėms pradeda trūkti darbo jėgos. Šio darbo jėgos trūkumo ypač paveikta Vokietija ir Nyderlandai, nes kai kurie darbuotojai iš Rytų negalėjo patekti į savo darbo vietą, prieš duodant nurodymus uždaryti sienas. Žymus kiaulienos kainos kritimas yra tiesiogiai susijęs su šiais apribojimais.
COVID-19 epidemija taip pat daro įtaką mėsos ir gyvų gyvūnų prekybai Europoje : sunkvežimių vairuotojų trūkumas didina logistikos sąnaudas, be to, laukimo laikas prie sienų yra ilgas ir reikalaujantis papildomų dokumentų.
Eksporto rinkoje po didelių trikdžių, metų pradžioje, tiek Europoje, tiek Azijoje pamažu vėl atsigauna uostų veikla. Pagrindinė problema tebėra konteinerių trūkumas bei išaugusios krovinių gabenimo išlaidos. Be to, tikėdamasi galimo korona viruso sukeltos veiklos sustabdymo, pagrindiniai pasaulio eksportuotojai JAV ir Brazilija spartina srautus į Kiniją.

The health crisis caused by COVID-19 is affecting the pig sector, both in the French and international markets. Companies in the sector are experiencing major changes in their operations. Pig prices are falling due to lower demand from slaughterhouses, affected by labor shortages and problems accessing foreign markets. Despite the strong demand for exports to third countries, these new elements are limiting the price of pork for the time being.
Just as how households have stockpiled basic necessities, the animal feed industry has also noted a phenomenon of overstocking by French farmers. Despite logistical challenges, there have been no shortages in supply for the French feed industry.
At a time when European supply is stabilizing and Asian demand is strong, the key variables of the pork market favor high prices. However, logistical difficulties in accessing foreign markets and labor shortages in slaughterhouses are hampering demand.
After significant increases between January and February, European prices fell sharply in March, particularly in Germany and the Netherlands. German and Dutch prices lost 19 and 15 cents/kg respectively between the first and last week of March.European slaughterhouses and processors are trying to stay active. However, organizing work crews is becoming increasingly difficult. Faced with threats of staff shortages and restrictions on movement, companies are running short on manpower. Germany and the Netherlands are particularly affected by this labor shortage as some employees from the East were not able to reach their workplaces before the lockdown orders were given. The significant drop in pork price is directly linked to these limitations.
The COVID-19 epidemic is also affecting meat and live animal trade in Europe. The lack of truck drivers is increasing logistics costs. In addition, wait times at the borders are long, with additional paperwork.
On the export market, port activity is gradually picking up again in both Europe and Asia, after major disruptions at the beginning of the year. Lack of container availability remains a major problem, and freight costs have risen considerably. In addition, the world’s major exporters, the United States and Brazil, are speeding up flows to China in anticipation of a potential halt in activity caused by the coronavirus.

https://www.pig333.com/articles/how-is-covid-19-affecting-the-pork-and-commodity-markets_16028/

Dalintis

Paskelbti komentarą

Your email address will not be published. Required fields are marked *

į viršų